top of page

Little Fairy Package

Fairy Tale 開業以黎,影過不少小朋友,由7日大到七、八歲大都有。爹地媽咪最關注的當然係小朋友點樣先可以影到一輯靚靚既相。關於細BB既小故事分享得多,今次就分享下同2~8歲小朋友拍攝的小心得。

為2歲的小朋友拍攝幾乎所有年齡段中最困難,原因有很多,粗略咁講下。2歲小朋友是發展最不一的歲數,有D小朋友已經能完全能流暢地和大人溝通,配合指攝。有D仍以自我為中心,雖然聽得明大人講野,但中意跑跑跳跳,會不肯慢慢地走路或長時間坐下。係依種情況下,點先可以令小朋友配合拍攝呢?



Tea Party 依個場景適合大部分小朋友,因為依個階段的小朋友都鐘意玩角色扮演,小朋友係Tea Party場景中可以扮飲下午茶、食蛋糕、同朋友仔傾下計,小朋友會容易投入角色,盡快融入拍攝。


除左Tea Party場景,夢幻Unicorn場景都好適合鐘意玩的小朋友

到大小小,4歲以上的小女孩,基本上都比2-3歲小朋友坐得定,亦明白自己係度做緊乜嘢,識得要影‘靚靚’相,所以只要揀個佢地鐘意的場景,佢地都會配合拍攝,選擇性非常高。

《小小美人魚》場景

小提示:小道具除了豐富相片構圖外,亦是令小朋友放鬆的重要道具。無論大人定小朋友,係鏡頭前容易緊張,所以利用小道具同小朋友玩,可以轉移小朋友焦點,笑得更自然。

*聽下海螺有冇聲?

*抱下啤啤熊先

6-8歲的小朋友,即使不用華麗的場景襯托,用簡潔大方的背景,都能夠影到小女生自身屬於自己獨特的活潑靈動或優雅嫻靜。


*有媽媽特地帶左條拖尾長裙比囡囡,話完媽咪細個時的少女夢



每個小朋友都有唔同既性格,爸爸媽媽其實不用刻意命令小朋友學某一張相中其他小朋友的動作和神態。相信我地經驗豐富的攝影師同助手姐姐,會將每位獨一無二的女主角最美的一面捕捉和呈現。











兒童影樓攝影團隊具 10 年拍攝兒童經驗。影樓位於觀塘商廈,為各位爸媽及 BB 提供貼心影樓拍攝體驗。穩定嘅光源,任何天氣都可以有最好嘅色彩。清潔嘅環境,比到 BB 安全舒適嘅拍攝。手作嘅衣服,精緻嘅配飾,加上特別選購嘅道具,成就左 BB 一輯獨一無二嘅照片!

歡迎查詢家庭相拍攝:

Cake Smash|Newborn|Baby|Maternity|Little Fairy

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page